دیروز ، 5 آوریل 2021 ، اولین روز از Virtual Producer & Roaster Forum بود ، مهمترین رویداد قهوه دیجیتال در این صنعت که متخصصانی از سراسر جهان را گرد هم آورد.
بیش از 1400 نفر در اولین روز این رویداد شرکت کردند که هدف آن ارتقا collaboration همکاری ، شبکه سازی و اشتراک دانش در بخش قهوه است.
PRF مجازی در حال حاضر فروش قهوه سبز را در بین ذینفعان شرکت کننده در این رویداد تحریک می کند و هدف آن ایجاد مبنایی برای روابط تجاری قوی در آینده بین تعدادی از بازیگران مختلف در زنجیره تأمین است.
خلاصه ای از روز اول را در PRF مجازی بخوانید و با جزئیات به بحث و گفتگوهای پنل که در طول روز اول برگزار شد ، نگاه کنید.
در اینجا درباره PRF مجازی بیشتر بدانید!

پس از یک جلسه کوتاه استقبال ، PRF مجازی با معرفی فرانسیسکو اردونیز ، رئیس حامی مالی میزبان ، IHCAFE آغاز شد. IHCAFE قهوه هندوراس را در صحنه بین المللی ترویج می کند ، از زنجیره تأمین کشت و صنعت در کشور پشتیبانی می کند و برای دستیابی به موفقیت و کیفیت بالاتر در بین تولید کنندگان تلاش می کند.
فرانسیسکو در سخنرانی خود نمای کلی از بخش هندوراس را ارائه داد ، و ایده ای از تاریخ مبدا به عنوان یک کشور تولید کننده قهوه ارائه داد و نحوه تغییر قهوه هندوراس را بررسی کرد.
به دنبال سخنرانی فرانسیسکو ، PRF مجازی میزبان اولین پنل خود با عنوان بود چین: بازار نوظهور قهوه. در این نمایشگاه ناتالیا لی از قهوه ابتکار ، لوئیس هاردینگ از تبادل قهوه و برایان کلارک از کافه موز سرگردان و قهوه لگسی حضور داشتند.
ناتالیا ، لوئیس و برایان در مورد فرصت های مختلف در بازار قهوه چین صحبت کردند ، و در جستجوی مشخصات خاص بازار مصرف هستند که هر ساله 30 درصد رشد می کند (در مقایسه با نرخ بین المللی فقط 2 درصد).
پس از پانل ، مارتین مایورگا از Diamond Sponsor Mayorga Organics سخنرانی با عنوان تحلیل زنجیره تأمین: مقادیر معامله. Mayorga Organics با تولیدکنندگان قهوه ، کاکائو ، چیا و سایر محصولات ارگانیک صنایع دستی کار می کند و برای از بین بردن فقر سیستمیک در جوامع کشاورزی تاسیس شد.
مارتین در سخنرانی خود ، در حالی که به طور گسترده تری در مورد زنجیره تأمین قهوه تحقیق و به چالش کشید ، مروری بر نحوه وجود Mayorga Organics داشت.

پس از سخنرانی مارتین ، PRF مجازی به صفحه دیگری منتقل شد: تجارت در مقابل تخصص: درک ارزش. این بحث با هدف مقایسه آنچه خاصیت قهوه را خاص می کند ، مقایسه آن با قهوه تجاری و درک تفاوت اختلاف از آنجاست.
سخنرانان این پنل برام دو هوگ (آلی قهوه) ، داکوتا گراف (آزمایشگاه قهوه Onyx) ، زوران استانوژویچ (کافتریا) و امیلیو استوز (SOGIMEX) بودند.
هیئت دیگری تحت عنوان دنبال شد تولید پایدار ، تجارت عادلانه و محیط زیست: در واقع چه چیزی امکان پذیر است؟ سه شرکت کننده از CAFICO ، تولید کننده و بازرگان مستقر در هندوراس ، در آن شرکت کردند.
در طی این بحث ، سرجیو رومرو ، والتر رومرو و ترزا پاچکو در ابتدا درباره روشهای پایدار و مسئول محیط زیست بحث کردند.
آنها نه تنها در مورد اینکه چگونه می توانند از تولیدکنندگان قهوه بهره مند شوند صحبت کردند ، بلکه همچنین بررسی کردند که این اقدامات می تواند برای تولید کننده عملی و قابل قبول باشد.
به دنبال آن خریداران قهوه و تقاضای محصولات مجاز از هندوراس میزگرد با چهار نماینده اتحاد جنگلهای بارانی از اروپا و آمریکای مرکزی. آنها در مورد مزایای مختلفی که گواهینامه ها برای تولیدکنندگان قهوه دارند صحبت کردند و بررسی کردند که چگونه آنها اعتماد و ارزش را به بازار مصرف اضافه می کنند.

به دنبال این پنل ها ، PRF مجازی سپس یک سری سخنرانی ها را برگزار کرد.
بررسی هزینه های تولید: تحلیل هزینه و سود توسط کارل وینهولد از سدرو آلتو قهوه بررسی می کند که چگونه تولید کنندگان می توانند هزینه های خود را تجزیه و تحلیل کنند و برای ثبات مالی طولانی مدت کار کنند.
چرا Cold Brew را در نظر بگیریم؟ توسط Matt Swenson از Nestlé بررسی کرد که چرا دم کرده سرد به طور فزاینده ای محبوب شده است و چگونه یک بازار دائما در حال رشد برای تجارت قهوه است.
کمتر است: تولید کم قهوه با کیفیت بالا سخنرانی خرد Joao Mattos در CLAC مدل کشاورزی در مقیاس کوچک را در رابطه با تولید قهوه تخصصی با کیفیت بالا و پایدار بودن یا نبودن آن برای تولیدکنندگان بررسی می کند.
راه و پایداری Volcafe، توسط کارلوس اورتیز از وولکافه ، در مورد راه ولکافه بحث کرد. این اصول اساسی شرکت را در زمینه گسترده تری از پایداری در تولید و صادرات بررسی می کند.
دیجیتالی سازی زنجیره تأمین قهوه ؛ برای از بین بردن شستشوی سبز از شفافیت استفاده کنید الكساندر بارت از iFinca مفهوم “شستشوی محیطی” را بررسی می كند ، جایی كه اطلاعات گمراه كننده درباره ی یك محصول منتشر می شود تا مصرف كنندگان تصور كنند از نظر واقعی مسئولیت محیط زیست دارد.
مستند اسپرسو آمریكانو روابط آنها با سهامداران و بازیگران را در سراسر زنجیره تأمین منعكس كرده است و در كیفیت و مشاركت جامعه در كل متمركز است.
و آخرین سخنرانی روز ، اینکه خریدهای محصول در آینده چگونه در بازار برزیل تغییر شکل داده و بر قیمت های جهانی تأثیر می گذارد، توسط آرتور اورنلاس از گروه قهوه مرکون ، بررسی کرد که چگونه خریدها در آینده بازار قهوه برزیل را تغییر داده و به طور گسترده ای بخش جهانی قهوه را تحت تأثیر قرار داده است.

در هر یک از این سخنرانی های بصیرت آمیز و بحث های گروهی ، درگیر کردن افراد حاضر با یک س steال ثابت و سوالات از پلت فرم Airmeet ، بسیار زیاد بود.
جردن مونتگومری مدیر ارتباطات PRF مجازی گفت: “استقبال از همه در روز اول PRF مجازی دیروز بسیار خوب بود.
“ما سخنرانی ها و پانل های بسیار بصیرتی داشتیم و تماشای تعامل حاضران واقعاً عالی بود. این نوع گفتگو همان چیزی است که قهوه را به جلو سوق می دهد. من واقعاً هیجان زده ام که می بینم روز دوم چه چیزی به ارمغان می آورد. “
دومین و آخرین روز PRF مجازی از ساعت 9:00 CST شروع می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد PRF مجازی ، می توانید به وب سایت رویداد اینجا مراجعه کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد بلندگوهای PRF مجازی ، مقاله ما را اینجا بخوانید.
خرد کردن کامل روزانه
آیا می خواهید مقالات بیشتری از این دست را بخوانید؟ برای دریافت خبرنامه ما ثبت نام کنید!